2018. november 22., csütörtök

OKI B4250 profi lézer irodai nyomtató monochrom + USB kábel - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Új nyomtató/szkenner beszerzése miatt eladóvá vált az alábbi nyomtató. Olcsó az üzemeltetése utángyártott tonnert 1000 lap kapacitással 2016 decemberben vettem szállítással együtt 3300 Ft-ért (most is ez van benne). Nem sokat használtam talán havi 10-20 oldalt nyomtattam.
Nyomtatási felbontás    1200 x 600 dpi
Első nyomtatott oldal (fekete)    12 mp
Nyomtatási sebesség (fekete)   22 oldal / perc
Havi terhelhetőség       15, 000 oldal
Laptálca kapacitása (tálca 1 / kézi)        50 lap
Laptálca kapacitása (tálca 2)     250 lap
Memória mérete           16 MB max. 144 MB (nem volt olyan nyomtatni való pl. kép ami ne fért volna bele a memóriájába. )
csatlakozó   USB és párhuzamos port,
driver: Win 98, XP, Vista, 2000, server (win7-el nekem nem működött)
 
Meg kellene tisztítani, mert a képen látható módon csíkozza a nyomtatott lapot, és a fejegységet kiszedve belül festék nyomok láthatók (lásd a képen a fogaskereket). Szerintem ezért csíkoz, egyébként tökéletesen működik.
Adok hozzá USB csatlakozót és hálózati kábelt.
Postázom is árakat lásd a szállítás fülre kattintva.
Személyes átvétel: Szekszárdon egyeztetés után.
Postázás: Megbeszélés alapján postázhatom is.  Postázás szabvány postai díjszabás szerint, utalás beérkezte után 0-4 munkanapon belül.   Utánvéttel sajnos nem tudok postázni. Licitálás előtt kérdezzen nyugodtan.

Jelenlegi ára: 4 990 Ft
Az aukció vége: 2018-12-13 15:26 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése