2019. szeptember 4., szerda

ÚJ, Bvlgari Omnia Paraiba EDT 65 ml - Jelenlegi ára: 9 990 Ft

Teljesen új, sosem használt, garantáltan eredeti
BVLGARI
Omnia Paraiba
65 ml-es Eau de Toilette fehér teszter dobozban.
Teljesen új, sosem használtam (még csak próbafújás SEM hiányzik belőle).
Idén Július elején vásároltam.
Batch kódja: 21H00DA2 (2017. Októberben gyártott) - ez megtalálható az üveg alján és a doboz alján szintén.
Nagyon finom friss, gyümis, nyári illat, a korábbi években több üvegcsével is elhasználtam belőle, ezért most vettem még egy üvegcsével, de közben úgy döntöttem, mégsem tartom meg, mert rengeteg parfümöm van, amiket el kellene még használni, így ezt teljesen érintetlen állapotában adnám tovább.
Illatcsalád:  
gyümölcsös - virágos
Illatösszetevők:  
curacao, lime, passiógyümölcs, körte, golgotavirág, gardénia, vetiver, kakaóbab
"A Bvlgari Omnia Paraiba egzotikus női parfümje 2015 októberében jelent meg a piacon, és azóta ez az Eau de Toilette minden különlegességre vágyó hölgy szívét meghódította. Maga az elnevezése is az illatára utal - a paraiba ugyanis egy híres brazil féldrágakő. Neonosan zöldeskék színe az egész világot elbűvölte. Használja ön is!
Az Omnia Paraiba parfümöt virágos-gyógynövényes illatok különleges kombinációja hatja át. Egzotikus színezetét frissítő keserű narancs és a semmivel ki nem váltható kakaóbab aromája hangsúlyozza. Az Omnia Paraiba parfümmel senki sem kételkedhet abban, hogy Ön egy különleges és elegáns nő. Vegye a bátorságot és éljen át egy picivel több kalandot a hétköznapok során is! "
Nagyon klassz kis illat, de annyi parfümöt felhalmoztam az utóbbi időben, amennyit már képtelenség elhasználni, ezért válok meg ettől a fantasztikus, nyári, gyümis illatomtól is...
Bármi kérdésed felmerülne, tedd fel nyugodtan, minden kérdésre szívesen válaszolok! ; -)

Jelenlegi ára: 9 990 Ft
Az aukció vége: 2019-09-25 09:31 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése