2020. május 27., szerda

Escada Flor Del Sol EDT - Jelenlegi ára: 14 500 Ft

Garantáltan eredeti, Douglas parfümériában vásárolt
ESCADA
Flor de Sol
Eau de Toilette dobozában.
Az Escada legújabb, 2020-as limitált kiadású illata!!!
2020. Januárban vásároltam a Douglasban, dobozán még a celofán csomagolás is rajta van!
Eredetileg 50 ml-es az üveg, jelenleg a képen látható mennyiséggel. Nagyon keveset használtam.... A képeken jól látható mennyi van most benne.....
Az eredetiségét igazoló BATCH kódja: 9304 (2019. októberben gyártott). Ez megtalálható az üveg alján és a doboz alján szintén.
Illatcsalád:  
gyümölcsös - gourmand
Illatösszetevők:
grenadine, narancs, tequila, dália, szantálfa
Idén nyáron az új Escada Flor del Sol Limited Edition a nyaralást, a szabadságot és barátságot ünnepli. Nőies és csábító illat, a nyaralások hangulatát idézi meg az üde tequila sunrise akkordnak köszönhetően, amely a nőies, élénk és illatos nemes dáliavirág szívjegybe tűnik át. A szantálfa érzéki és időtlen alapjegye a varázslatos illatnak, amely Honorine Blanc és Nathalie Lorson mesterparfümőrök közös kreációja.
Fantasztikus, jókedvre derítő, gyümölcsös, nyári illat, de annyi parfümöt felhalmoztam az utóbbi időben, amennyit már képtelenség elhasználni, ezért válok meg tőle is...
Az utolsó kép katalógusfotó, az összes többi saját készítésű kép!
Bármi kérdésed felmerülne, tedd fel nyugodtan, minden kérdésre szívesen válaszolok! ; -)
A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET ÉN FIZETEM!!!

Jelenlegi ára: 14 500 Ft
Az aukció vége: 2020-05-27 12:27 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése