2021. október 31., vasárnap

2db Színes Pritt stift ragasztó jó áron! :) - Jelenlegi ára: 500 Ft

2db Színes Pritt stift ragasztó jó áron! : )
Rendbe raktam a kreativ sarkomat is, ott is találtam fel nem használt dolgokat. Ezeket a ragasztókat hörcsög módjára a múltévben vettem, de nem használtam őket.
A somag tartalma:
10gr Kék Pritt stift ragasztó
20gr Rózsaszin glitteres Pritt stift ragasztó.
Leirás:
ragaszt papírt, kartont, fotót
száradás után is rózsaszín marad
tisztán, gyorsan, egyszerűen használható
csillámos
ruhából kimosható.
 
 
 
A termék feladása csak is minden esetben előreutalás után történik!  
A feladásban a Foxpostot jelőltem meg, boxban illetve házhozszállitással.
Kérem irásban beszéljük meg a részleteket!  
 
 

Jelenlegi ára: 500 Ft
Az aukció vége: 2021-10-31 12:08 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése