2016. november 27., vasárnap

BMW E60 Koni FSD lengéscsillapító - Jelenlegi

Új, bontatlan  Koni FSD lengéscsillapító szett, Bmw (E60)-hez. Én 525d-hez rendeltem. Altípusok: 520i, 523i, 520d, 525d. 2003. 06- 2009. 11-ig. Amihez nem jó: xs, xd, xDrive és EDC kivitelek.
Mire megérkezett a megrendelésem, az autót el is adtam. Ha valaki ismeri a Koni termékeit nem kételekdik a minőségben. Én Koni Fan lettem az évek alatt. Használtam Toyota 4Runner-ben, VW Passatban, BMW E39-ben, VW Touranban, Volvo V40-ben, Mitsubishi L200-ban. Tökéletes a cucc. Simán veri a gyári szetteket. Lágy, ahol kell, feszes mindenhol máshol. Nem üt fel, mindenhol a progresszivitás jellemzi. Ezt nem tudják a gyári szettek (valahol kel fogni a költségeket?! ).   Bátran merem ajánlani!
A meghirdetett szett ára 210. 000 Ft volt, akcióban. Nézd meg a Kárászy (hazai forgalmazó) honlapját! Leütés előtt érdeklődj, máshol is hirdetem.
További infók: www. koni. com weboldalon találsz.


Jelenlegi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése