2020. március 1., vasárnap

Baracskai Zoltán: Profi döntések - Jelenlegi ára: 1 400 Ft

Szerző
Baracskai Zoltán
Szerkesztő
Nagy László
Fülszöveg
Egy időben születtem a kemény kvantitatív döntéstámogató módszerekkel. Amíg a "tudósok" nem mondtak le a kemény módszerekről, inkább kosárlabdázással töltöttem az időmet. Amikor az értelmesebb kutatók lemondtak az embertelen szervezetirányítási elképzelésekről, én is beálltam a sorba, hét könyvet és néhány tucat cikket írtam. Valamint több ezer hallgatót fertőztem meg elképzeléseimmel.
Elvetek mindenféle részletkérdésekkel foglalkozó ügyességet. Viszont az egész sem tehető tanulmányozás, ellenőrzés vagy átalakítás tárgyává, ezért óvatosan bánok a hollista elképzelésekkel is. A bizonyítást inkább arra összpontosítom, hogy milyen feltételek mellett nem hatásos valamilyen elképzelés, de semmiképpen sem arra, hogy ha nem tudjuk bizonyítani a cáfolhatatlanságát, akkor eldobandó. Igyekszem a miért után érdeklődni. A miértekre egy ponton túl már csak azt tudom válaszolni - mert úgy hiszem. Tehát a hitemet és viszonyomat az új ismerethez nélkülözhetetlennek tartom. Most éppen abban hiszek, hogy a menedzsmentben is az ember dönt, tökéletes tökéletlenségének köszönve. Hiszek a szakértőrendszerekben, mint a legkevésbé rossz döntéstámogatásban - mert még nincsenek megcáfolva.
Nem végsősorban hiszek az olyan felsőoktatásban, amely a hallgatókat életfogytiglani tanulásra ítéli.
Kiadó:
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Könyvtárak Egyesülés
Kiadás helye:
Nyíregyháza
Kiadás éve:
1997
Kötés típusa:
Ragasztott papírkötés
Oldalszám:
125 oldal
Sorozatcím:
Profik zsebkönyve
Nyelv:
Magyar 
Méret:
20 cm x 14 cm
ISBN:
963-04-8203-7


Jelenlegi ára: 1 400 Ft
Az aukció vége: 2020-03-21 23:25 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése