2021. február 26., péntek

CITIZEN CX-77SIVESWBPR Szalagos számológép eladó! - Jelenlegi ára: 9 200 Ft

CITIZEN CX-77SIVESWBPR Szalagos számológép eladó!
Szét néztem és rendbe raktam a szekrényeket, meglepődve tapasztaltam, hogy mennyi nem használt dolgaink vannak amit már biztos, hogy nem fogunk használni és csak a helyet foglalják.  
Soha nem használtuk, itt áll ugyanúgy a dobozban mint amikor megvettük.
Ajándéknak is szerintem szuper lehet Boltosnak vagy könyvelős ismerősnek!
Jellemzői:
- Adapterel működik. (Dobozban. )
- Szalagos(Dobozban. )
- 12 digites, LCD kijelző, nyomtató: 1. 6sor/mp, ÁFA számolási funkció, GT-végösszeg számítás, hálózati és elemes üzemeltetés, üzleti számítások: (költség, eladási ár, árrés), valutaátváltás, TAB billentyű, kerekítés.
- Festékhenger típusa: IR40
- Méret: 96. 5 x 201. 5 x 44. 5 mm.
+ ajándékba adok hozzá szallagokat.
 A feladásban a Foxpostot jelőltem meg, akár boxba vagy házhoz szállitással! : )
Részletekről illetve kérdéseket is irásban beszéljük meg! Köszönöm! : )

Jelenlegi ára: 9 200 Ft
Az aukció vége: 2021-02-26 14:36 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése