2021. február 28., vasárnap

ESCAM QF280 biztonsági IP kamera security napelemes megfigyelés éjjellátó infra wifi hd fhd - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Escam QF280 IP kamera
Ban****d küldte tévedésből, nekem nincs szükségem ilyesmire. Óvatosan kibontottam, használtam egy napig, lefényképeztem, majd visszacsomagoltam.
WiFi és napelem, ami szerintem ésszerű használat mellett képes kiszolgálni egész évben áram nélkül. Viszont legalább egy darab 18650 akku kell a működéshez, ami nem tartozék! Amiből akár hat darab is belefér, ezeket tölti a napelem.  
Telefonról mozgatható a motor, gyakorlatilag bármerre szét lehet nézni. Infra fényvető és valódi infra érzékeny mód a kamerában! Ha sötét van, fizikailag elhúzza az infraszűrőt a szenzor elől, így 10+ méterig kvázi éjjellátóként működik. Persze nem igazi nájtvízsön, de tényleg nagyon jó! Ezen kívül kapcsolható a négy darab, erős fehér LED is. Van még mozgásérzékelő, automata felvétel kártyára vagy tárhelyre, telefonra értesítés stb. Illetve hangos hangszóró, amivel beszélhetünk.  
Annyi, hogy a doboz megnyomódott, és a napelem kerete is lényegtelen mértékben, ami a közeli képen látszik. Természetesen érdemben nem sérült és teljesen hibátlan.  
Átvétel: személyesen Pilisszántón, vagy előre utalás után postán.  

Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2021-02-28 21:48 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése