2021. február 26., péntek

op3n dott - open dott - tablet - w032i-c3 (hibás) - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Eladó egy hibás open dott/op3n dott w032i-c3 tablet.
Az utolsó lemerüléséig/kikapcsolásáig tökéletesen működött és az akksija is több órát bírt.
A hiba előtt youtube videó volt nézve, amikor is 15%-os töltöttségi állapotot mutatott az akku.
Feltettem tölteni és kicsit később láttam, hogy a tablet kijelzőjén van némi háttérvilágítás. Nem volt teljesen sötét a képernyő ezért tűnt fel. Nem reagált semmire, ezért a power gomb hosszú megnyomásával kikapcsoltam a tabletet. Azóta sajnos nem lehet bekapcsolni. Próbáltam minden gomb kombinációt, de nem reagál semmire. Internetes fórumon kaptam tanácsot a tablet szoftveres újraélesztésével kapcsolatban, de sajnos nem jártam sikerrel. Azt írták, hogy valószínűleg a nand chip adta meg magát.
A kijelzője tökéletesen működött, valamint az akku is órákig bírta. A kijelzőn még a gyári fólia van.
A fentiek tudatában alkatrésznek eladó.

Jelenlegi ára: 4 000 Ft
Az aukció vége: 2021-02-26 19:36 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése